1. Abunəçinin telefon xəttində problem yarandıqda kim məsuliyyət daşıyır?
Abunəçinin telefon xəttinin keyfiyyətinə görə provayder məsuliyyət daşımır, Abunəçi telefon xəttini öz hesabına və yaxud telefon operatoru vasitəsi ilə təmir etdirməlidir.
2. Xidmət haqqını hansı vasitə ilə ödəyə bilərəm?
İnternet, ödəniş terminalları (pay point), Müştəri Xidmətləri və orada olan POS terminalları, diler məntəqələri və ödəniş kartları vasitəsi ilə ödəyə bilərsiniz.
3. Hansı halda abunəçinin tarifi dəyişdirilə bilər?
Tarif dəyişikliyi üçün abunəçi özü şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlə Müştəri Xidmətləri Ofisləri və ya Diller məntəqələrinə yaxınlaşmalı və mütləq abunəçinin balansı yeni tarif planına uyğun məbləğə çatdırılanadək tamamlanmalıdır.
5. Static IP nə deməkdir, necə həyata keçirilir, aylıq ödənişi nə qədərdir?
Static İP dəyişilməyən ünvan deməkdir aylıq abunəsi 5 AZN təşkil edir.
6. Abunəçi balansını (balansında nə qədər pul olmasını) necə yoxlaya bilər?
Abunəçi şəxsi kabinet vasitəsilə, 159 Məlumat Mərkəzinə zəng etməklə İVR sistemi və ya operator vasitəsilə balansını yoxlaya bilər.
7. Abunəçi şəxsi balansını dondura bilərmi?
Abunəçi ADSL texnologiyası üzrə rabitə xidmətlərinin müvəqqəti dayandırılmasını istədiyi halda yazılı şəkildə Diler məntəqələri və Müştəri Xidmətləri Ofislərinə müraciət edə bilər: 30 günlük dondurulma 3 AZN, 60 günlük dondurulma 6 AZN, 90 günlük dondurulma isə 10 AZN təşkil edir.
8. Ödəniş 1 ay bitəndən sonra aparılmırsa nə baş verir?
Müştərinin balansında vəsait olmadığı halda, avtomatik dayandırılır və əlavə olaraq 22 gün hesab aktiv saxlanılır. Bu müddət ərzində ödəniş olmadıqda müqavilə ləğv edilir. Təkrar qoşulma haqqı 5 AZN təşkil edir.
9. Müqavilə bağlandıqdan sonra neçə iş günü ərzində qoşulma həyata keçirilir?
Müqavilənin bağlandıqdan sonra 7 (yeddi) iş günü ərzində həyata keçirilir.
10. Abunəçi xidmətə qoşulmaq üçün hansı sənədləri təqdim etməlidir?
Şəxsiyyəti təsdiq edən sənədini və nömrə kimin adınadırsa onun şəxsiyyət vəsiqəsini və yaxud sürətini təqdim etməlidir.
Aylıq abunə haqqı
Kanal paketini seçin | TV xidməti sayı |
---|
Standart Paket | |
Premium Paket | |
Standart + 4K Paket | |
Premium + 4K Paket |
İnternet sürətini seçin | Sürət (Mbit/s) |
---|
İnternet ADSL |
İnternet Fiber Optik |
Aylıq ödənəcək məbləğ | 0 AZN |
Güzəştli məbləğ | 0 AZN |