Dil seçimi:

Kabinet:

Tez-tez verilən suallar (FAQ)

1. Hansı halda abunəçinin tarifi dəyişdirilə bilər?

Tarif dəyişikliyi üçün abunəçi özü şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlə yaxınlaşmalı və mütləq abunəçinin balansı yeni tarif planına uyğun məbləğə çatdırılanadək tamamlanmalıdır.

2. Abunəçi harada şirkətlə bağlı yenilikləri əldə edə bilər?

Abunəçilər şirkətlə bağlı olan yenilikləri www.connect.az saytı və orada mövcud onlayn çat, 159 Məlumat Mərkəzi, mətbuatda çıxan dövri məlumatlar və müxtəlif sosial şəbəkələr - facebook, twitter, instagram, google+, youtube, linkedin və s sosail media vasitələrindən əldə edə bilərlər.

3. Abunəçi balansını (balansında nə qədər pul olmasını) necə yoxlaya bilər?

Abunəçi 159 Məlumat Mərkəzinə zəng etməklə İVR sistemi vasitəsi ilə və ya operatordan balansını yoxlaya bilər.

4. Abunəçi şəxsi balansını dondura bilərmi?

 Fiber optik internetin müvəqqəti dayandırılmasını istədiyi halda yazılı şəkildə müraciət edə bilər, maksimum 2 ay olmaqla hər ay üçün ödəniş 3 AZN təşkil edir.

5. Xidmət haqqını hansı vasitə ilə ödəyə bilərəm?

 İnternet , ödəniş terminalları (pay point), Müştəri xidmətləri və diler məntəqələri və ödəniş kartları vasitəsi ilə ödəyə bilərsiniz.

6. Ödəniş 30 gün bitəndən sonra aparılmırsa nə baş verir?

 Müştərinin balansında vəsait olmadığı halda, internet sürəti 64 kb/san-dək azalmaqla hesab 7 gün ərzində adi tarif ilə hesablanacaqdır. 7 gün ərzində ödəniş olmadıqda xidmət avtomatik dayandırılır və əlavə olaraq 15 gün hesab aktiv saxlanılır. Bu müddət ərzində ödəniş olmadıqda müqavilə ləğv edilir. Müqavilə ləğv olunduqdan sonra xidmətin bərpası pulludur. Təkrar qoşulma haqqı 5 AZN-dir

7. Müqavilə bağlandıqdan sonra neçə iş günü ərzində qoşulma həyata keçirilir?

 Müqavilənin bağlandıqdan sonra 3 (üç) iş günü ərzində həyata keçirilir.

8. Abunəçi qoşulmanın həyata keçirilməsi üçün hansı sənədləri təqdim etməlidir?

Fiber-optik internet xidmətinə qoşulma üçün abunəçi şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlə Müştəri Xidmətləri, Diler şəbəkələrinə yaxınlaşmalı və ya Məlumat Mərkəzi (159), www.connect.az saytında onlayn çat vasitəsilə müraciət edib sifariş qoymalıdır.

9. Hesablaşma dövrü hansı gündən başlayır?

 “Hesablaşma dövrü”– təhvil-təslim aktı imzalandığı və xidmət aktivləşdiyi gündən etibarən başlayır. Göstərilən xidmət üçün hesabat dövrü 30 təqvim günüdür.

10. FTTB texnologiyası nədir?

- FTTB (Fiber To The Building) binaya qədər fiber optik kabel anlamını verir. Sadə sözlərlə desək, optik lif bizim şəbəkə mərkəzindən yaşadığınız binaya qədər çəkilir, daha sonra Ethernet vasitəsilə (xüsusi naqil istifadə olunmaqla) mənzillərə paylanır.

Kalkulyator

Aylıq abunə haqqı

Kanal paketini seçin TV xidməti sayı
100 TV Kanal
115 TV Kanal
İnternet sürətini seçin Sürət (Mbit/s)
İnternet ADSL
1/1 Mbit/san - 11 AZN
2/1 Mbit/san - 12 AZN
4/1 Mbit/san - 15 AZN
6/1 Mbit/san - 20 AZN
8/1 Mbit/san - 30 AZN
10/1 Mbit/san - 40 AZN
12/1 Mbit/san - 45 AZN
16/1 Mbit/san - 55 AZN
20/1 Mbit/san - 70 AZN
24/1 Mbit/san - 90 AZN
İnternet Fiber Optik
FO-EV-2 2/2 Mbit/san - 12 AZN
FO-EV-5 5/5 Mbit/san - 15 AZN
FO-EV-8 8/8 Mbit/san - 18 AZN
FO-EV-10 10/10 Mbit/san - 20 AZN
FO-EV-12 12/12 Mbit/san - 25 AZN
FO-EV-16 16/16 Mbit/san - 35 AZN
FO-EV-18 18/18 Mbit/san - 40 AZN
FO-EV-20 20/20 Mbit/san - 50 AZN
FO-EV-30 30/30 Mbit/san - 60 AZN
FO-EV-40 40/40 Mbit/san - 80 AZN
FO-EV-50 50/50 Mbit/san - 100 AZN
FO-EV-60 60/60 Mbit/san - 130 AZN
FO-EV-80 80/80 Mbit/san - 160 AZN
FO-EV-100 100/100 Mbit/san - 180 AZN
FO-Biznes-2 2/2 Mbit/san - 12 AZN
FO-Biznes-6 6/6 Mbit/san - 16 AZN
FO-Biznes-8 8/8 Mbit/san - 18 AZN
FO-Biznes-10 10/10 Mbit/san - 20 AZN
FO-Biznes-12 12/12 Mbit/san - 25 AZN
FO-Biznes-16 16/16 Mbit/san - 39 AZN
FO-Biznes-18 18/18 Mbit/san - 45 AZN
FO-Biznes-20 20/20 Mbit/san - 50 AZN
FO-Biznes-30 30/30 Mbit/san - 85 AZN
FO-Biznes-40 40/40 Mbit/san - 100 AZN
FO-Biznes-45 45/45 Mbit/san - 120 AZN
FO-Biznes-50 50/50 Mbit/san - 150 AZN
FO-Biznes-60 60/60 Mbit/san - 170 AZN
FO-Biznes-80 80/80 Mbit/san - 220 AZN
FO-Biznes-100 100/100 Mbit/san - 300 AZN
Aylıq ödənəcək məbləğ 0 AZN
Güzəştli məbləğ 0 AZN