Dil seçimi:

Kabinet:

Tez-tez verilən suallar (FAQ)

1. Abunəçinin telefon xəttində problem yarandıqda kim məsuliyyət daşıyır?

Abunəçinin telefon xəttinin keyfiyyətinə görə provayder məsuliyyət daşımır, Abunəçi telefon xəttini öz hesabına və yaxud telefon operatoru vasitəsi ilə təmir etdirməlidir.

2. Xidmət haqqını hansı vasitə ilə ödəyə bilərəm?

İnternet, ödəniş terminalları (pay point), Müştəri Xidmətləri və orada olan POS terminalları, diler məntəqələri və ödəniş kartları vasitəsi ilə ödəyə bilərsiniz.

3. Hansı halda abunəçinin tarifi dəyişdirilə bilər?

Tarif dəyişikliyi üçün abunəçi özü şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlə Müştəri Xidmətləri Ofisləri və ya Diller məntəqələrinə yaxınlaşmalı və mütləq abunəçinin balansı yeni tarif planına uyğun məbləğə çatdırılanadək tamamlanmalıdır.

4. Neçə növ İP olur?

Dinamik IP (dəyişilən ünvan) və Static İP (dəyişilməyən ünvan).

5. Static IP nə deməkdir, necə həyata keçirilir, aylıq ödənişi nə qədərdir?

Static İP dəyişilməyən ünvan deməkdir aylıq abunəsi 5 AZN təşkil edir.

6. Abunəçi balansını (balansında nə qədər pul olmasını) necə yoxlaya bilər?

Abunəçi şəxsi kabinet vasitəsilə, 159 Məlumat Mərkəzinə zəng etməklə İVR sistemi və ya operator vasitəsilə balansını yoxlaya bilər.

7. Abunəçi şəxsi balansını dondura bilərmi?

Abunəçi ADSL texnologiyası üzrə rabitə xidmətlərinin müvəqqəti dayandırılmasını istədiyi halda yazılı şəkildə Diler məntəqələri və Müştəri Xidmətləri Ofislərinə müraciət edə bilər, maksimum 2 ay olmaqla hər ay üçün ödəniş 3 AZN təşkil edir.

8. Ödəniş 30 gün bitəndən sonra aparılmırsa nə baş verir?

Müştərinin balansında vəsait olmadığı halda, internet sürəti 64 kb/san-dək azalmaqla hesab 7 gün ərzində adi tarif ilə hesablanacaqdır. 7 gün ərzində ödəniş olmadıqda xidmət avtomatik dayandırılır və əlavə olaraq 15 gün hesab aktiv saxlanılır. Bu müddət ərzində ödəniş olmadıqda müqavilə ləğv edilir. Təkrar qoşulma haqqı 5 AZN təşkil edir. 

9. Müqavilə bağlandıqdan sonra neçə iş günü ərzində qoşulma həyata keçirilir?

Müqavilənin bağlandıqdan sonra 7 (yeddi) iş günü ərzində həyata keçirilir.

10. Abunəçi xidmətə qoşulmaq üçün hansı sənədləri təqdim etməlidir?

Şəxsiyyəti təsdiq edən sənədini və nömrə kimin adınadırsa onun şəxsiyyət vəsiqəsini və yaxud sürətini təqdim etməlidir.

Kalkulyator

Aylıq abunə haqqı

Kanal paketini seçin TV xidməti sayı
100 TV Kanal
115 TV Kanal
İnternet sürətini seçin Sürət (Mbit/s)
İnternet ADSL
1/1 Mbit/san - 11 AZN
2/1 Mbit/san - 12 AZN
4/1 Mbit/san - 15 AZN
6/1 Mbit/san - 20 AZN
8/1 Mbit/san - 30 AZN
10/1 Mbit/san - 40 AZN
12/1 Mbit/san - 45 AZN
16/1 Mbit/san - 55 AZN
20/1 Mbit/san - 70 AZN
24/1 Mbit/san - 90 AZN
İnternet Fiber Optik
FO-EV-2 2/2 Mbit/san - 12 AZN
FO-EV-5 5/5 Mbit/san - 15 AZN
FO-EV-8 8/8 Mbit/san - 18 AZN
FO-EV-10 10/10 Mbit/san - 20 AZN
FO-EV-12 12/12 Mbit/san - 25 AZN
FO-EV-16 16/16 Mbit/san - 35 AZN
FO-EV-18 18/18 Mbit/san - 40 AZN
FO-EV-20 20/20 Mbit/san - 50 AZN
FO-EV-30 30/30 Mbit/san - 60 AZN
FO-EV-40 40/40 Mbit/san - 80 AZN
FO-EV-50 50/50 Mbit/san - 100 AZN
FO-EV-60 60/60 Mbit/san - 130 AZN
FO-EV-80 80/80 Mbit/san - 160 AZN
FO-EV-100 100/100 Mbit/san - 180 AZN
FO-Biznes-2 2/2 Mbit/san - 12 AZN
FO-Biznes-6 6/6 Mbit/san - 16 AZN
FO-Biznes-8 8/8 Mbit/san - 18 AZN
FO-Biznes-10 10/10 Mbit/san - 20 AZN
FO-Biznes-12 12/12 Mbit/san - 25 AZN
FO-Biznes-16 16/16 Mbit/san - 39 AZN
FO-Biznes-18 18/18 Mbit/san - 45 AZN
FO-Biznes-20 20/20 Mbit/san - 50 AZN
FO-Biznes-30 30/30 Mbit/san - 85 AZN
FO-Biznes-40 40/40 Mbit/san - 100 AZN
FO-Biznes-45 45/45 Mbit/san - 120 AZN
FO-Biznes-50 50/50 Mbit/san - 150 AZN
FO-Biznes-60 60/60 Mbit/san - 170 AZN
FO-Biznes-80 80/80 Mbit/san - 220 AZN
FO-Biznes-100 100/100 Mbit/san - 300 AZN
Aylıq ödənəcək məbləğ 0 AZN
Güzəştli məbləğ 0 AZN